joo eli oon huomannu et nyt on niiku muodissa kaikki joka kimaltaa joten GLITTER on myös. Siksi tänä kesänä ajattelin ostaa paljon kimaltelevii vaatteita. Täs alhaal on tollai hieno kollaasi jossa näkyy kaikkee mitä aattelin ostaa lähiaikoina kuhan saan mun iskän Visan lainaan.

689396.jpg

 

-Toi glitter hattu on niin ihana se päässä voi mennä vaik bilettää ni varmastiki kaikki huamaa mut.
-noi kengät on kans ihanat ja ne sopii ton hatun kans hyvin.
-toi leobardi mekkoo mä aattelin et ku toi on noin hieno ni voisin alottaa taitoluistelee ku toi on niin hieno mut mun pitää eka vähä viiä se mun ompelijalle et se lyhentää tota helmaa ja suurenta kaulaaukkoa.
-tos purkis on vähäsellasta kimalletta mitä voi heittää päälle ni sit on kokonaaa yhtä kimalletta
-ja toi laukku on ihan täydellinen ja sen olet voinut bongata myös Blondin kosto elokuvasta missä Reese kantaa ihanaa pientä chihuahua:nsa.

689408.jpg

Kertokaa oma mielipiteenne Glitteristä.

love:HOtBabe